۵ پاسخ

من همه این علائم داشتم با تاخیر پریود شدم

انشاالله که بارداری قشنگم

میگم عزیزم منم همین علائم و دارم ولی با ترشح سفید زیاد
شما هم ترشح سفید داری

منم تفریبا همین علائم رو داشتم و فک میکردم میخام پریودشم ولی نمیشدم

بیشتر به بارداری میخوره ولی تا تست نزنی نمیشه مطمئن شی

سوال های مرتبط