اونجا خودشون ازمایش اول ک ناشتایی میگیرن بهت ی پودر میدن تو شیشه باید اب بریزی تکون بدی تو ده دقیقه بخوری بعدش یک ساعت گذشت ی ازمایش دیگ
باید ۸تا ۱۰ساعت ناشتا باشی اصلا هم اونجوری حال بهم زن نیس میشه تحمل کرد دوبار یا سه بار خون میگیرن باید ببینی دکترت چی نوشته دیگ برات هزینشم من ازاد۱۴۰۰دادم البته باهاش چیزا دیگ هم نوشته بود دکترم …اگر فقط کلوکز باشه بدون بیمه میشه ۳۷۰ حالا با بیمه نمیدونم من تامین اجتماعی بودم قرار داد نداشتن
سختیش اینکه ممکنه بعدش بالا بیاری چون زیاد شیرینه شربته وگرنه خود آزمایش یک ساعت هس اذیت کننده نیس نگران نباش
منم ده روز دیگه باید انجام بدم
اینجا میگن آب خیلی سرد ببرید توش حل کنید بهتره
عزیزم اصلا سخت نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.