بفرمایید
#بارداری#فرزنداوری#فرزندپروری#زایمان

تصویر
۱۲ پاسخ

۴قاشقه همممش
ما تعدادمون زیاده خانمی

نوش جونت شما چطوری درست میکنید دوست دارم ولی تاحالا درست نکردم

نوش جونتون،جاتون خالی ناهارقرمه سبزی داشتیم واسه شام خواهری اسفناج اماده اوردآش رشته بادستپخت مامان کنارشم واسه اونیکه نمیخورن املت زدیم

چقدر جذابه من نتونستم هیچ وقت اینجوری و خوشمزه درست کنم با اینکه خیلی دوست دارم

غذای مورد علاقه من😋

نوش جون

فردا میرم توکارش😍

نوش غذای منم همینه

نوش یکم خیلی نرم نشده شفته شده

دوروزه برنج نخوردما😂هلاکشم فردا برم توکارش

اینو چیکارش کنم ؟ بریزمش تو چشمم ؟ بیشتر بیار خواهر 😄😂😂😂😂

این که دو قاشقه😉

سوال های مرتبط