۱۰ پاسخ

میشه منم به فرزندی قبول کنی حس میکنم خونتون همیشه بو غذا میاد بو زندگی میاد زندگی جریان داره استرس نیست 🫠

عااااااشق املتم🥰

به به خیلی ام عالی

نوش جونتون ..منم میخام از این سفره ها بخرم ولی پیدا نمیکنم شهرمون

به به نوش جان.دلم خواس
😋

تنهایی میخوری😁املت دورهم حال میده ‌.انشالله همیشه به سلامتی بخورید

نوش جونتون

به به دلم خواست

نوووش جونتون🌱🎀

به به نوش جان

سوال های مرتبط