۵ پاسخ

من هر سه زایمان سینا بودم خیلی عالی بود برای هیچ کدوم بیمه نداشتم

زنگ بزنین پذیرش جواب میدن! من دی داشتم ک پرسیدم گفتن نه قرارداد نداریم و سزارین امسال رو۵۵تا۶۵گفتن

من سینا زایمان کردم و عالی بود
خیلی از برخورد پرسنل و کادر درمان راضی بودم
دکتر شیفت دکتر شوروی بود خیلی خوش اخلاق و مهربون بود.
بیمه دانا قبول می‌کنه
4 و خورده اینا شد واسه من
بعد ماما همراه هم از همونجا اوکی کردم

برامن عالی بود،تامین اجتماعیسال402فک کنم دوسه تومن کم شد

طبیعی بودخیلی راضی بودم از زایشگاه کادرش همه چیش
بینه دانا قبول میکنه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری