ببخشید من هروز برم حمام ضرر داره مگه

۵ پاسخ

ن یه دوش ایستاده بگیر سریع بیا بیرون

اره بنظرم چون باعث‌میشه دهانه رحم باز بشه، من خیلی تو حموم میموندم و کیسه ابم اومد پایین، بهم گفتن حموم کم برو اگرم میری بشین خودتو بشور ابم کم باز کن تو تشت بریز و بشور ن زیر دوش

ضرر نداره امت کشور توی بحران آب و خشکسالی شدیده. اگر ضرورت نداره لازم نیست هر روز حمام کنید.
اون خارجی‌ها که هر روز دوش می‌گیرن چون باسن خودشون رو نمی‌شورن.

برای بعضیا باعث انقباض میشه

منکه هرروز میرفتم و میرم تو وان اب گرم میشینم

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان اکانت پرید مامان اکانت پرید ۱۲ ماهگی
مامان کارن🥹👼🏻💖 مامان کارن🥹👼🏻💖 هفته سی‌ونهم بارداری