۴ پاسخ

دست و پای راست

من امروز واکسن ی سالگی پسرمو زدم اصلاااا اذیت نشد خدا رو شکر
نگران نباش راحت ترین واکسن

خیلی راحت من استامینوفن هم ندادم امروز زدیم

یکسالگی راحته یکی ب دسته فقط

سوال های مرتبط