سلام عزیزان ترشح قهوه ای بدون درد از چیه؟؟؟

۵ پاسخ

واسه من همین لک قهوه ای رفته رفته شد خونی فقط نباید بترسی و با سونوگرافی کنترل کنی وضعیت جنين و با دارو وضعیت خودتو

میتونه از هماتوم باشه ولی باید بری دکتر سونو بشی بررسی بشه تا وقتی که دور از جون بدون خون هست جای نگرانی نیست با دکترت در میون بزار حتماً

طبیعیه تا وقتی خون نبینی

منم داشتم ۸ هفته رفتم دکتر گفت بعضی از خانم اول بارداری ترشحات قهوهای دارن طبیعیه شیاف نوشت ۲تا استفاده کردم خوب شد

بیشترین احتمال هماتوم هست

سوال های مرتبط

مامان آیسل مامان آیسل هفته دوازدهم بارداری