۸ پاسخ

دلیلش اینه ک دورهمی بستس
صحبتی ک مربوط ب فرزتدپروری نباشه رو نمیاره میره تو دورهمی دورهمی هم بستس پس کسی نمیبینه مجبوریم هشتگ بزنیم تا بیاد فرزند پروری و بقیه ببیند

جالبه تو نزدی و تاپیکت نشون داده شده من دیشب خودمو پاره کردم تاپیکم بالا نمیومد🤣🤣

برای منم سوال بود

بخاطر اینک اگ نزنن نمیاد ت فرزند پروری باید هشتگ بزنن

نزنی ک نمیاد تو فرزند پروری

اره منم دیدم دلیلش چیه

نمیدونم
منم چند بار چون دیدم انجام دادم دوس دارم دلیلشو بدونم🤣

فک کنم تازه بیدار شدی 🤣

سوال های مرتبط