دلیلش اینه ک دورهمی بستس
صحبتی ک مربوط ب فرزتدپروری نباشه رو نمیاره میره تو دورهمی دورهمی هم بستس پس کسی نمیبینه مجبوریم هشتگ بزنیم تا بیاد فرزند پروری و بقیه ببیند
جالبه تو نزدی و تاپیکت نشون داده شده من دیشب خودمو پاره کردم تاپیکم بالا نمیومد🤣🤣
برای منم سوال بود
بخاطر اینک اگ نزنن نمیاد ت فرزند پروری باید هشتگ بزنن
نزنی ک نمیاد تو فرزند پروری
اره منم دیدم دلیلش چیه
نمیدونم
منم چند بار چون دیدم انجام دادم دوس دارم دلیلشو بدونم🤣
فک کنم تازه بیدار شدی 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.