آخه چرا میخوای چاق شی حیف نی
منم وزنم 53هستش ولی خب به قدم میخوره ...ولی درکل میخوام بهت بگم منم قبلاخیلی مواردروامتحان کردم بعرازقطع مصرف همش دوباره وزن برمیگرده آدم باید خودش طبیعی چاق بشه فقط همین وگرنه هیچ فایده ای ندارع شماهم بیخیال شوجدی میگم منم قبلاخیلی ناراحت بودم ازلاغریم ولی الان سه چهار ساله دیگ کلابیخیال شدم
اره منم میخوام چاق بشم ولی نمیدونم چی استفاده کنم
عزیزم اینو کجا میفروشن ؟؟
منم قرص گین اپ میخورم خیلی خوبه
اره من خوردم خیلی گرسنه میکرد خیلی لاغربودم یکم اثرکرد
مال ما تو فامیل زن و شوهر لاغر بودن
دوست نزدیکمم هست البته
یک ماه از همین خورد
هم خودش هم شوهرش چاق شده
واقعا به چشم دیدم
نهههه مگ کسی هم هس ک بخواد چاق بشه
نکن اینکارو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.