هم میتونی استعلاجی بگیری که حزو مرخصی زایمانت نشه.اگه ندادن میتونی از مرخصی زایمانت قبل از زایمان هم استفاده کنی. ۲ماهشو الان بگیری.۷ماهم بعد زایمان. البته باید دکتر نامه بده که مشکلی داری
اگه ۸ ماهت باشه دیگه نری کار یک ماه از مرخصی زایمانت کم میشه ها
آره از اول هشت ماهگی میشه ولی اگر طبیعی زایمان میکنی یادت باشه حاملگی ۹ ماه و ده روزه. حواست به اون ده روز باشه. یه خانمی اومده بود تامین اجتماعی معلم بود از اول مهر نرفته بود که اول آذر زایمان کنه ولی ۱۲ آذر زایمان کرده بود سر همین ۱۲ روز میگفت سه بار اومده تامین اجتماعی. میگفتن بیمه ات رو نمیتونیم رد کنیم
من از هفته ۱۹استعلاجی ام باید بیمه تایید کنه مشکلی نیست
در شرایط خاص ک زودتر از ۸ ماهم میتونی بری
اره عزیزم میتونی از ۸ ماهگی تا زایمان استعلاجی بگیری کافیه دکترت بنویسه و ببری بیمه تایید کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.