۳ پاسخ

واسه موهای کراتین شدست من کراتین کردم اینو داده شامپو داده و روغنش شامپو رو میزنم کف سرم به ساقه هاش نه ها کفش بعد میشورم بعد موهامو دو طرف میکنم یکم اینور میزنم یکم اینور به ساقه هام و بعدش میشورم البته ۵۰ درصد آبکشی میکنم پنجاه درصدش میمونه کراتین کارم گفته ولی برا دکلره نمیدونم ولی فقط مخصوص موهای کراتینع هست

عزیزم ماسک مو هستش دیگه برای همه ی موها خوبه
قیمتشم نسبت به بقیه ماسک موها مناسب تره و حجمش هم بیشتر
اخرای حمامت بزن رو موهات به ریشه هات نزن به ساقه ها بزن بزار چند دقیقه بمونه بعد قشنگ ابکسی کن

بعد از حموم رو موهای نم دار یک سانت مونده ب ریشه بزن ب ساقه های موهات

سوال های مرتبط