بعد اینکه شامپو زدی ماسک رو بریز کف دستت بزن ب ساقه موهات ۱۰ دقیقه باید بمونه رو موهات بعد آبکشی کنی عالیه من استفاده میکنم.
ماسک مو داخل حموم
ب ریشه موهات نزنی ریزش میاره فقط ساقه
من چهار ساله موهوم کراتین میکنم سالی ی بار این ماسک مو و شامپوش میزنم عالیه
شماهم کراتین کردید یا روی مو معمولی میزنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.