۴ پاسخ

بعد اینکه شامپو زدی ماسک رو بریز کف دستت بزن ب ساقه موهات ۱۰ دقیقه باید بمونه رو موهات بعد آبکشی کنی عالیه من استفاده میکنم.

ماسک مو داخل حموم

ب ریشه موهات نزنی ریزش میاره فقط ساقه

من چهار ساله موهوم کراتین میکنم سالی ی بار این ماسک مو و شامپوش میزنم عالیه
شماهم کراتین کردید یا روی مو معمولی میزنید

سوال های مرتبط