۵ پاسخ

ماسک مو ارگان هست من موهامو کراتین کردم ارایشگربهم گفت بگیربعدازحمام بزن به موهات یکم بمونه بعدش هم خواستی بشوریش زیاد ابکشی نکن بزار یکم لیزیش رو موهات بمونه

چند گرفتی؟؟

خواهر منم یک کیلویی اینو داره موهاش خیلی بلنده خیلی نرم می‌کنه

ب ریشه نزنی ک ریزش میاره منم استفاده میکنم

وقتی موهاتو با شامپو شستی اینو به ساق مو بزن بزار یه پنج دقیقه بمونه

سوال های مرتبط