۴ پاسخ

اردبرنج اب شیرخشک

یه قاشق آرد برنج یه لیوان آب بریز یه مقدار نبات بزن که شیرین تر بشه بزار رو شعله هم بزن به غلظت رسید خاموش کن یه پیمانه شیرخشک بریز روش هم بزن بزار سردشه بخوره

آرد برنج باید باشه یا خود برنج نیم دانه

یه قاشق آرد برنج به لیوان آب. حل میکنی می‌ذاری روی گاز زیرش کم باشه. هم میزنی تا غلیظ شده. هر چقدر خواستی بدی برمی‌داری از دما که افتاد شیر خودت یا شیر خشک میریزی. باید شل باشه نه سفت مثل فرنی خودمون. کم کم به مرور علظتش رو بیشتر کن براش

سوال های مرتبط

مامان مهدیار😍 مامان مهدیار😍 ۱۶ ماهگی