۳۶.۸ تبه بدون دلیل. ممکنه از دندون باشع

۱۰ پاسخ

تا ۳۷نیم نرماله بالای اون تب حساب میشه دمای بدنه تب ک نیس

عزیزم تا۳۷.۶ اصن تب نیست

تب نیست

۳۷و نیم شروع تب

ن نرماله

دمای بدنه دیگه ۳۵ و ۳۶ دمای نرمال بدن

اصلا تب نیست این عدد

تب نداره عزیزم

نه تب نیست داغیه دندونه

نه بالای۳۸ تبه

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۲ سالگی
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته شانزدهم بارداری