من یه روز قبل رفتم پذیرش نامه دکترمو دادم برام پرونده تشکیل دادن بعد فرستادن آزمایش و ان اس تی .بعدم فرداش رفتم گفتم نوبت عمل دارم لباس و ساک وسایل دادن و رفتم داخل زایشگاه
دکترم هماهنگ کرده بود رفتم گفتم فلانیم کلی هم تحویلم گرفتن گفتن مریض دکتر فلانی که سفارش کرده بود اومد و بعدم فشارمو گرفتن و سوالاتشو پرسید و شوهرمو فرستادن وسیله بخره و لباسمو پوشیدم و اماده شدم
تشكيل پرونده داديم لباس اتاق عمل پوشيديم
سوند و سرم وصل كردن رفتيم براي عمل☺️
اول سلام دادم 🤣🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.