الان بیرون نمیرم که هیچ قبل زایمان هم استراحتی بودم از ۵ ماه به بعد
پوسیدم تو خونه دیگه
منی ک هیچوقت خونه بند نمیشدم😭😭😭😭
منکه از12روزگی دخترمو بردمش بیرون خرید، دکتر، مهمونی همه جامیبرمش
من دو هفته یک بار بدون بچه با همسرم میریم بیرون حالا با دوستامون یا بدون دوستامون. در هفته هم فقط در حد خونه مامانمینا یا مادرشوهرمینا با ماشین میریم و برمیگردیم. گاهی هم برای خودش میرم خرید وگرنه بقیه خریدارو همسرم انجام میده
من که غار نشین شدم😑
از ۱۵روزگیش
من میرم همه جا
منم اصلا بیرون نمیرم فقط خونه مامانم و خونه مادرشوهرم
که خونه مادرشوهرم چون شلوغه و بچه زیاده انکاری اذیته و زیاد بهانه گیری میکنه مجبورم هر ده روزی دو هفته ای یکبار از عصربرم تا شب برگردم
پسرم ۵۶ روزشه خدا شاهده شاید ۳ تا ۴ بار رفتم پیش خواهرم که شاید ۵ دقیق راهم نشه واگرنه همش تو خونم افسرده شدم غروب که میشه خیلی خودمو میگیرم که گریه نکنم اصلا تفریحی ندارم همش دور بچه و کار خونه همین 🥲
اره منکه زیاد رفتم پارک تفریح کوه خونه فکو فامیل ولی برا بازار تو ماشین پیش همسری تا برم خریدامو کنم
من شبيه زامبيا دارم ميشم انقد تو خونه موندم
نه سخت نگیر عزیزم منم سر دخترم اینجوری بودم سخت میگرفتم الان سره پسرم نه راحت میرم میام تا از وقتی که زاییدم برای غربالگری رفتم دوبار بهداشت رفتم دوبار برای دکتر اطفال هم رفتم یعنی همرام بود توی سیزده بدر هم رفتیم بیرون یه بار دعوتی خونه بابام اینا رفتم هر وقت هم موشک مارو میزد هم بیرون تو خیابون میرفتیم سخت بگیری فعلا همه چی برات سخت میشه حتی غذا درست کردن یا کارای خونه منم الان یه مدتیه هیچی رو سخت نمیگیرم روزام هم به سختی میگذرونم باید تحمل کنیم تا بزرگ بشن😊❤
من میرم دخترم بیزون فقط میخوابه اما خودم اذیتم اما میرم
منم به بهونه های مختلف میرم بیرون با شوهرم باماشین میریم. چندباری با کالسکه رفتیم چندباری خرید. خونه دوستامون عیددیدنی…
خیلی سخته هرجا میرم با استرس من نباشم قیامت میکنه فقط منو میخواد بچم ۱ ساعتم نمیتونیم از هم دور بمونیم واقعا سخته بیرون هم نمیشه برد تو ماشینم جیغ میزنه
منکه نزدیک چهار ماهه که نمیتونم جایی برم تو کل این چهار ماه فقط سه بار واسه دکتر رفتن رفتم بیرون پوسیدم دیگه تو خونه 🥲
ی جوری برنامه ریزی کن بری بیرون ، خونه موندن ادمو کلافه میکنه من دخترم ۴۰ روزش نشده ولی میدونم بمونم خونه روحیه م کسل میشه میرم بیرون یا با بچه یا بچه رو میسپرم ب خانواده میرم
منم اگه بیرون کار داشته باشم با مامانم یا خواهرممیرم که با کمک اونا بچرو نگه داریم .. اما در کل خیلی سخته
تقریبا یک شب درمیون حتی شده باشه فقط توی ماشین باشم و دور بزنم میرم چند باری خرید هم رفتم با دخترم
من زیاد توی خونه بمونم افسرده میشم
اره من ک هر چهار پنج شب یه دفعه بیرون میرم
اره
ولی واس خریدمعمولانمیبرم یاباماشین میریم شوهرم بابچه هامیمونه توماشین خودم میرم میخرم میام
نه بیرون زیاد نمیرم نهایت خونه مادر شوهرم چون بیرون واقعا اذیت میکنه دخترم انگار راحت نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.