وقت نمیکنی بری بیرون؟ یا نگران بچه ایی نمیری؟
والا کن از سه روزگی بچمو میبرم با ماشین میریم بیرون
آخرهفته هم میریم سمت شمال خونه مادرم یعنی اعتقادی به بچه رو بیرون نبر مریض میشه ندارم وقتی خوب لباس تنش باشه هیچیش نمیشه
تو هم سعی کن بری بیرون حتی اگه بچه رو هم نبری بزار پیش مادر یا مادرشوهرت برو بیرون هرچقدر خودت شاد باشی روانت آروم باشه به بچه هم بهتر میرسی
ما چهل روزگی نمیبریمش بیرون زیاد،۴۱ روزش شد گذاشتمش کالسکه تو کوچه دور خوردیم
تا ۱۶ روزگی تو خونه بودم بعد اومدم خونه مامانم تا الان دیگه از اینجا هیجا نبردمش چون ۱۳ روزگی سرما خورد شوهرم اجازه نمیده میگه مریض میشه برا بدون بچه بیرون میرم
آره میبرم
خونه مادرم و مادر شوهرم و خواهرم میریم بعضی موقع ها هم با ماشین شبا دور میزنیم
تو روستا باغ داریم جمعه ها هم میریم تو چادر مسافرتی نگهش میدارم
اره ما گاهی میریم پارک مهمونی و خونه مامانامونم ک میریم کلا دوسداریم پسرمون تو جمع باشه بیرون بره معتقدیم اینجور عادت میکنه و بعدها اذیت نمیشیم خداروشکر تاالانم همکاری کرده چ پارک و بیرون چه مهمانی
من چن باری رفتم ولی خب ادم اذیت میشه بچه هی گریه میکنه دیگه نرفتم
من همجا میرم همجا چ با بچه چ تنها یا پیش مادرمه یا مادرشوهرم از ۳روزگی بردمش بیرون
من ک کلا ت خونم
ولی دوستام میان پیشم حوصلم سر نمیره خونه بابام اینامم میرم
من بچه اولم همه جا باهاش میرفتم
ماشاءالله هیچیش هم نمیشد
فقط جاهای خیلی شلوغ نبرش که خدایی نکرده ویروس نگیره
ولی سر این دومی حالا حالا جایی نمیتونم ببرمش چون بچم زود بدنیا اومد نارس بود
تا فکر کنم ۲ . ۳ ماهگی
باید خونه بمونه
برو نمون خونه افسرده میشی منم مثل تو بودم اوایل ولی بعدش کم کم رفتم بیرون و مهمونی،سخت نگیر اصلا،نگو وای برم بیرون چجوری بشورمش چجوری شیر بدم،خیلی راحت دسمال مرطوب ببر و شیر خودت یا شیرخشک،بزارش تو کالسکه کیف میکنه
اره شبا میبرم تجمع
منم هیچ جا نمیررم،شاید بعضی وقتا خونه خواهرام برم ولی اذیت میشم زود برمیگزدم،هیج جا خونه خود ادم نمیشه،بچه هم اذیت میشه،منم احساس افسردگی دارم،حتی دیگه از شیر دادنم خسته شدم
اره هر روز میرم
اره من میرم یکم وقت بگذره تا شب که خسته بشه راحت بخوابه
اره همه جا میزم
من وقتی بچم تو این سن بود میرفتم بیرون، با اینکه هوا سرد بود ولی صدلایه لباس و پتو براش میپیچوندم اگه کسی بود با ماشین، اگه نبود میرفتم یه قدمی میزدم درحد ۲۰ دقیقه برمیگشتم بچه هم تو بغلم، خیلی کمکم کرد حالم بهتر بشه
آره میرم خونه مامان آبجیم الان دیگه هوا گرم شده خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.