۷ پاسخ

دوستان کلا اگر دوست دارین بچتون خیلی غذا بخوره کره گوسفند طی دو الی سه ماه بهش بدید بخوره
توی غذاهاشم کره کنید روزانه سه بار کره رو اندازه پسته کنید بدید بچه بخوره اینقدر اشتهاشون باز میشه ک اصن نمیتونید سیرش کنید ولی شکم ک زدن دیگ بهشون ندید چون خیلی چاق میکنه
چاقی زیادم خوب نیس

اصلا نشمار خودتو درگیر و بچتو بی میل به غذا نکن..بزار هرچقدر میخواد و میلشه بخوره تا خوش غذا بشه من سراولی اینکارا کردم هنوز که هنوزه من باید زوری غذاش بدم

والا خیلی کم
خیلی بخوره 7 8تا روز خوشش

پنج تا ۲۵تا

من قاشق هارو نمیشمارم
مثلا ی پیاله فرنی میخوره
نصفش سوپ میخوره
گاهی کمتر
بستگی ب گشنگیش هم هست

شاید ده تا اونم به زور🤦🏻‍♀️

بستگی داره ی وقتا ۱۵تا ی وقتا به ۳۰تا هم میرسه

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان آقا مهرسام🩵🧸 مامان آقا مهرسام🩵🧸 ۱ سالگی
مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۱ ماهگی