تو این سونو من آب جنین نوشته؟

تصویر
۴ پاسخ

اب زیاد بخور که کم نشه

عزیزم اب بیشتر بخور هندوونه بخور بزار مایع یکم بیشتر شه کلا مایعات خوبه زیر ده نباید باشه

آره گلم مایع آمنیوتیکت ۱۰هستش

اره عزیزم ۱۰

سوال های مرتبط

مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۳ ماهگی
مامان گندم مامان گندم روزهای ابتدایی تولد