سلام آب جنین 12سانتیمتر نوشته سونو خوبه

۸ پاسخ

منم ۱۲ بودم دکتر گفت خوبه

اره قشنگم
مایعات کلا زیاد بخور

از ۸تا بیست نرماله

آره نسبت به هفتت خوبه

اره خوبه

اره عزیزم خوبه

اره خوبه

والا نمیدونم برا من 10بود گفت خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان گندم مامان گندم روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۷ ماهگی