خانما سونو رشد جنین خوبه؟؟؟اب دورشو اینا؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

آب دورش ۱۱ هست نرماله اما هندونه خربزه و مایعات بیشتر بخور

۲کیلوعه

سفالیکه

همه چی خوبه😍

عالیه

اینم بگم برا ۳۳هفتمه

سوال های مرتبط

مامان آرتین وآوین مامان آرتین وآوین ۳ ماهگی
مامان فندق کوشولو🧿🎀 مامان فندق کوشولو🧿🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وهفتم بارداری