نینی کودک شیرخشک زایمان

تصویر
۲ پاسخ

برای جوش نمیدونم
اما برای کیست دمکرده گیاه بومادران رو اگه بصورت غلیظ بخوری سه تا صبح ناشتا درحد نصف استکان خوبه من چند سال پیش به همین روش کیستم رفع شد البته بومادران زیادیش هم فکرکنم خوب نباشه

لطفا ج بدین اگ اطلاع دارین

سوال های مرتبط

مامان یسنا خانم مامان یسنا خانم ۳ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ سالگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۳ سالگی