خطر نداره به نظرتان؟
کودک پروری شیرخشک نینی

تصویر
۷ پاسخ

اگه تو جلد باشه و جلدش باز نشده چه اشکال داره بیرونشو بشور

بنظرم اصلا ارزش ندارد اگ سوراخی چیزی باشه چی سلامتی ب خطر میوفته

نه ارزشش نداره یک درصد فکر کن اگه اون مواد روش باشه

فقط دقت کن بسته بندی باز نشده باشه

فک نمیکنم مشکلی داشته باشه مگه بمب اتم زده

غذا حبوبات هست؟

نه بابا نخر چه مغازه ای سوپری چیزی

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۳ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ سالگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۳ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۳ سالگی
مامان خانم خشگله❤️🧿 مامان خانم خشگله❤️🧿 هفته چهارم بارداری