۱۰ پاسخ

میخک بجوشون آبشو با یهه قاشق گلاب، یه قاشق سرکه سیب، کمی نمک مخلوط کن بگیر دهنت واسه من مثل آب رو آتیش بود

آخی عزیزم🥲 منم ۲۱ هفته دندون درد شدید داشتم از دکترم نامه گرفتم درستش کردم ، هنوز سه ماهه دوم هستی میتونی بری درستش کنی

من سره دخترم دندونم درد کرد رفتم از دکترم برگه اجازشو گرفتم رفتم درستش کردم

سرکه با نمک توی دهنت نگه دار آب رو آتیشه

با نمک مسواک بزن

قطره دنتول بی حسیه آخ از دندون درد

اگه تحمل بوش رو داری سیر رنده کن بذار ساکت میشه

یکم نشاسته با نمک خمیری کن با آب بزار رو دندونت

اگ خالیه یه تیکه سیر بزار

آبغوره و نمک مخلوط کن بگیر دهنت

سوال های مرتبط