تا ۵۰۰ میشه خورد منم درد داشتم میخورم البته درد غیر قابل تحمل رو میخورم . استامینوفن خالی ضرر نداره ۵۰۰
من ژل دندون میزنم هر از گاهی ک درد میگیره
منم اینطوری بودم شب تا صبح نمیخوابیدم
اگه عفونت کرده سوراخ هم هست سیر و له من با نمک بزار رو دندونت
میخک هم خوبه بجوشون با آبش بزار حداقل تا یساعتی بمونه رو دندونت
استامینوفن هم میتونی خورد کنی بزاری
نمک و ابلیمو هم قاطی کن با هم دندونتو سشستشو بده بزار چند دقیقه ای هم بمونه
من همه این کارگروه کردمااا😂😂😂ببین چی کشیدم
فقط عصاره گل میخک
یدونه سیر رنده کن بزار روش اروم میشه
خب هفته ۲۰ هسی میتونی بری دندونپزشکی که
استامینوفن 500 میخورم اون خوب میکنه دکتر داد برام اگر داری بخوره منم 3 تا دندونم درد میکنه خرابه
من 500خالی گرفتم. اب نمک. سه شب کیسه اب گرم میذاشتم ازبس دردمیگیرتم ازحال میرم
نه الان یه دونه 500 بخور آروم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.