۳ پاسخ

دکتربمن نورتیلیپلین 10داده

به جز استامینوفن ساده هیچی

منم خیلی دچارش میشم.دکترم گفت استامینوفن میدن ولی نخوری بهتره.با همون روسری ببند و جای تاریک و بالشت سفت بزار زیر سرت ایشالله بهتر بشی عزیزم.من حتی میرم درمانگاه فقط سرم قندی نمکی خالی میزنم ولی استراحت و خوابه ک جوابه.جای خنک هم بخواب زیر کولر

سوال های مرتبط

مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد