مامانا برای فشار بالا چی پیشنهاد میدین چی بخورم

۵ پاسخ

اب لیمو
اب غوره
عالیه

پیاز نخود فرنگی کرفس موز کاهو شکلات تلخ و پسته

آبلیمو
لواشک بی نمک
سیر رو مثل قرص قورت بده با آب بخور سریع میاره پایین
نمک استفاده نکن

آب بخور، جرعه جرعه، زود زود ادرار بری فشارتم میاد پایین، میتونی داخل آبتم لیموترش بریزی. نمک رو به کل از غذاهات حذف کن

کاهو بخور
رب انار بدون نمک
قارا
اب لیمو
چیزای ترش فشار میاره پایین

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو 🐣 مامان جوجه کوچولو 🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهراد🫀 مامان مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان 👩‍👩‍👧‍👦 مامان 👩‍👩‍👧‍👦 ۸ ماهگی
مامان مامان نورا🌕💛✨ مامان مامان نورا🌕💛✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر ۴ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رونیاس🎀 مامان رونیاس🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری