۱۲ پاسخ

من میبرم .شاید قد و وزنش مشکل داشته باشه

بله واجبه باید تو سامانه ثبت بشه

ب من ک نگفتن فقد گفتن ۱۸ماهگی بی اره برا واکسن

نه بابا من ۷ماهکی و ۹ ماهگی نبردم فقط یه سالگی بردم برا واکسن

من میبرم قد و وزن و ایناست

من که هنوز نشده ببرم
تو جنگ بود ۱۵ ماهگیش و عید بود
۱۰ فروردین بود
هنوزم جور نشده ببرم
قد و وزنه
چیز مهمی نیست

من خوردم به جنگ کلا تعطیل شد همه جا نبردم

من نبردم ولی سرماخورده بود بردم پیش دکترش قد و وزنش گرفت

بردم ببری بهتره

بهداشت بهم نگفت ک ببرم

منم نبردم

من نبردم

سوال های مرتبط