من میبرم .شاید قد و وزنش مشکل داشته باشه
بله واجبه باید تو سامانه ثبت بشه
ب من ک نگفتن فقد گفتن ۱۸ماهگی بی اره برا واکسن
نه بابا من ۷ماهکی و ۹ ماهگی نبردم فقط یه سالگی بردم برا واکسن
من میبرم قد و وزن و ایناست
من که هنوز نشده ببرم
تو جنگ بود ۱۵ ماهگیش و عید بود
۱۰ فروردین بود
هنوزم جور نشده ببرم
قد و وزنه
چیز مهمی نیست
من خوردم به جنگ کلا تعطیل شد همه جا نبردم
من نبردم ولی سرماخورده بود بردم پیش دکترش قد و وزنش گرفت
بردم ببری بهتره
بهداشت بهم نگفت ک ببرم
منم نبردم
من نبردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.