۱۶ پاسخ

شهرماهنوز هوا بارونی و سرده بلوز آستین دارو شلوار سردش نشه خونه هم گرمه

بستگی به هوای شهرتون و دمای اتاقتون داره.چون تبریز هوا سرده من هنوز آستین بلند وشلوار نخب و بادی رکابی تنش میکنم
چون پتو هم روش نگه نمیداره

بسنگی ب شهرتون داره تبریزسرده

کل روز و شب با بادی و استین بلند تو زمستون هم اونطوری بود

روزا استین کوتاه گرمه اما شب چون کولر میزنیم استین بلند تنش میکنم

اینجور بدون پتو

تصویر

بادي كه در همه حال تنشه كلا هنوز آستين بلند راحتي و نازوك ميپوشم براش

شبها چون سردهستش واکثرا پتو نمیندازه،استین بلند تنش میکنم

بستگی ب شهرودمای اتاقت داره من استین بلند میپوشونم یه رکابیم زیرش بخاریم اکثرش تا صبح روشنه…حس میکنم از زمستون عادت کرده ب این حالت و اگ سرد کنم یا کم کنم سردش بشه یا سرمابخوره

کلا استین کوتاه

فقط بلندو بزار
اگ خونتون گرمه استین کوتارو هم میتونی فقط تنش بزاری
دیگه بهاره سعی کن یدونه تنش کنی

كلا استين كوتاه هم بيرون هم داخل خونه

شب موقع خواب چون اصلا زیر پتو نمی‌مونه بادی آستین حلقه ای با ی بلوز شلوار لطیف
ولی در طول روز تیشرت و شلوار

یدونه بادی و بلوز شلوار نخی ولی همیشه گرمشه زمستونا هم گرمشه پتو نمیذاره بمونه روش🤦🏼‍♀️

استین کوتاه میپوشم خونه رو ولی گرم میکنم

امروز استین کوتاه پوشوندم

سوال های مرتبط