اینجا کسی نشتی کیسه آب داشته
میشه بگین لطفاً چجوری هس 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

۵ پاسخ

۳۷هفته یهو توخاب حس کردم شورتم خیس شد معمولی نبود صبح پاشدم رفتم بیمارستان با اینکه بعد اون هیچ ابی نیومد ولی گفتن کیسع اب سوراخه دیگ همونجا رفتم زایمان 🥹

منم عین تو شک داشتم از پزشکم پرسیدم گف باید بی رنگ بی بو باشه چنتا کاغذ دستمال تا کن بزار اگ خیلی خیس شد بگو گف اگ از کیشه اب باشه ابی که میاد باید گرم باشه

با سرفه کردن آب میاد از بدن

من ۳۸ هفته کیسم ترکید احساس جیش کررم رفتم دسشویی حس کردم یه چیزی ب غیر جیش داره میریزه بعد نوار بهداشتی گذاشتم دیدم اره خیس شد فهمیدم کیسه ترکیده پاشدم رفتم بیمارستان زایمان کردم

من ۳۷ هفته کیسه آبم سوراخ شد چکه چکه از بدن میریخت از ساعت ۳ شب تا ۸ صبح که دکترم اومد کلا خالی شد

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ویانا مامان ویانا هفته سی‌ونهم بارداری