۵ پاسخ

عالیه

عزیزم قدش عالی و بلنده تعجب میکنم مادری که نوشتن بلند نیست!! شما به دکترش بگو بهت میگه عالیه

بستگی ب نمودار رشدش داره

بله خوبه

حد نرمالشه عزیزم بلند نیست

سوال های مرتبط

مامان 🌸Felora🫧👼 مامان 🌸Felora🫧👼 ۳ سالگی