اگه سزارین باشی که در جریان عمل باز میکنن اگر هم طبیعی هست آره هزینه داره حدود یک تومن پارسال بود من پرسیدم برامن بیمارستان بخاطر انقباض تلاش کردن باز کنن نتونستن آخر سرهم سز شدم جریان عمل باز کردن
دکتر شما چند هفته گفت باز میکنه؟
من خسته شدم میخوام ۳۶ هفته بگم باز کنه
بارداری قبلی ۳۷ بازکردم کلی ورزش و پیاده روی کردم اخرم با امپول فشار زایمان کردم
هزینه که اره دیگ مثل بخیه کشیدن همه چی هربخیه ای بکشن یه مقداری میگیرن
دکتر من که گفت نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.