سر بچه هاتون داد میزنین؟

۱۰ پاسخ

مگ میشه تاالان اعصاب کسی خورد نشه داد نزنه بعضی وقتاادم کنترلشو از دست میده

با اخم و عصبانیت اسمش رو صدا میزنم وقتی میخوام‌ تذکر بدم
ولی داد اصلااا
خیلی توی روان بچه تاثیر بد میزاره🤌🏻

داد زدن از کتک زدن بدتره

من آره داد زدم
چون بعضی روزا که ۲۴ ساعت به عهده ی خودم بوده تنهایی باباش که میاد داد میزنم سرش برو یکمم پیش بابات به من نچسب😮‍💨😢

وقتایی ک غذا نمیخوره آررره🥴🥴

بععععله

یس.

مگه میشه آدم بعضی وقتا کنترلشو از دست میده و منی که بعد از زایمانم افسردگی داشتم حدودا ۴ ماه

نه اخطار گونه گاهی صداش میکنم

همیشه آروم حرف میزنم تا یکم تن صدام میره بالاتر میگه داد نزن 😂😂😂😂اما داد نزدم تاحالا

سوال های مرتبط