مگ میشه تاالان اعصاب کسی خورد نشه داد نزنه بعضی وقتاادم کنترلشو از دست میده
با اخم و عصبانیت اسمش رو صدا میزنم وقتی میخوام تذکر بدم
ولی داد اصلااا
خیلی توی روان بچه تاثیر بد میزاره🤌🏻
داد زدن از کتک زدن بدتره
من آره داد زدم
چون بعضی روزا که ۲۴ ساعت به عهده ی خودم بوده تنهایی باباش که میاد داد میزنم سرش برو یکمم پیش بابات به من نچسب😮💨😢
وقتایی ک غذا نمیخوره آررره🥴🥴
بععععله
یس.
مگه میشه آدم بعضی وقتا کنترلشو از دست میده و منی که بعد از زایمانم افسردگی داشتم حدودا ۴ ماه
نه اخطار گونه گاهی صداش میکنم
همیشه آروم حرف میزنم تا یکم تن صدام میره بالاتر میگه داد نزن 😂😂😂😂اما داد نزدم تاحالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.