۵ پاسخ

اینا حسودن

ولشون کن همش از حسودی زیادییی هست گلم
وگرنه خیلی هم خوشگلی😍😍

ول کن بابا گور باباشون

من که همیشه خوشم میومد ازت خیلی نازی عکس پروفایلتو عوض نکنی گمت کنما

والا خوب قشنگی.شاید حسودیشون شده

سوال های مرتبط