خانوما النگو رو چند هفتگی باید در اورد ک دست ورم نکنه؟؟

۳ پاسخ

من النگوهام سایز ۱ هستش یعنی ب زور میره تو دستم و زخم میکنه واسه همین اصلا درنیاوردم تو زایشگاه خیلی گیر دادن ک باید بچینیم ولی گفتم اگه بچینید بعدا شماها میخواین هزینشو بدین؟؟؟ خلاصه ک با رضایت خودم واسم بستن

من یه ساعت قبل زایمان دراوردم اونم تو اورژانس😂

من قبل اقدام در اوردم چون ادم چاق میشه حتی اگر پف نکنه زود

سوال های مرتبط

مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان یسنا🤱 مامان یسنا🤱 ۹ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی