من النگوهام سایز ۱ هستش یعنی ب زور میره تو دستم و زخم میکنه واسه همین اصلا درنیاوردم تو زایشگاه خیلی گیر دادن ک باید بچینیم ولی گفتم اگه بچینید بعدا شماها میخواین هزینشو بدین؟؟؟ خلاصه ک با رضایت خودم واسم بستن
من یه ساعت قبل زایمان دراوردم اونم تو اورژانس😂
من قبل اقدام در اوردم چون ادم چاق میشه حتی اگر پف نکنه زود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.