برا سزارین نباید تو دستتون باشه و اگه باشه معمولا بعضی بیمارستان ها قیچی میکنن
برا طبیعی معمولا یه چیزی دور اون میپیچن.
هر چی زود تر در بیارید بهتره
قبل از اینکه ورم کنید
کیفیت بالا قیمت عمده🥰🤌🏻
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
نبابا درنیار من خواهرم دوبار زایمان کرده دهخدا بسته بودن رو النگوهارو
ار عزیزم در بیار نمیزارن تو اتاق عمل ببری بعد ی مدت بدنت ک ورم کنه دیگ در نمیاد مجبوری قیچی کنی از ماه ۵ در بیار دکتر من گفت انگشترم در بیار یهو بدنت ورم نکنه دستتو اذیت کنه
من ۱۸ هفتگی درآوردم
من باز کردم به سختی در اومد .واسه سزارین میگن نباید دستت میشه .هنوز ک دستت بزرگ نشده باز کن
من ک بعد انتی در اوردم گفتن ورم میکنی و بعدا سخته ولی ورمی نکردم اگ ازاین ب بعد باشه دیگ نمیدوننم
من طبیعی بودم لازم نشد دربیارم چون درنمی اومد فقط گوشواره و... درآوردم
زنداداش هام آخر اسفند و اول فروردین امسال زایمان کردن هردو سزارین برای اونا چسب زده بودن و ی چیز مچ بند مانند بستن
من سزارین بودم چسب زدن خودشون
من دکترم بعد از انتی گفت دربیار وگرنه قیچی میشن برا زایمان
از منکه اصلا در نمیاد و عمرا هم بزارم کسی قیچی کنه
ریسک تا درمیاد دربیار وگرنه اتاق عمل قیچی میکنه
من ۱۸ هفته با سختی دراوردم
من از همون اول بارداریم در اوردم که اگر ورم کردم بعدا اذیت نشم
زودتر تا ورم نکردی درسون بیار ک تو بیمارستان ب داستان نخوری
سزارین با بیحسی چسب میزنن چون برای خاهرمم زدن باز از دکترت بپرس
عزیزم بستگی به خودت داره اگه دو روز دیگه ورم کنی اذیت میشی هرچی خودت صلاح میدونی
بتونی دربیاری بهتره
بهتره در بیاری که یک وقت اونجا قیچی نکنند بعد ماهای آخر احتمالا. در نیاد الانا در بیار
اگ منظورت زایمانه ....برای طبیعی ک لزومی نداره دربیاری،ولی سزارین ک میری اتاق عمل باید دربیاری البته بعضی بیمارستانا چسب میپیچن دورالنگوها
نمیخواد دربیاری روشون چسب میزنن با تعداد
طبیعی عستی یا سزارین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.