خانوما تب ۳۷/۳خوبه دیگ یا خطرناکه

فرزندپروری

۳ پاسخ

مراقب باش دیگه بالا نره

نه خطرناک نیس

اصلا تب نیست دمای طبیعی بدن هست

سوال های مرتبط

مامان دخترم🎀پسرم🧸 مامان دخترم🎀پسرم🧸 ۲ سالگی
مامان آقا آریان مامان آقا آریان ۳ سالگی