۶ پاسخ

بهداشت گفت تا دوهفته تاخیر مشکلی نداره

م‌ن با یکماه تاخیر زدم

واسه من ۴۰ روز عقب افتاد هیچ جا نمی‌زدند برگشتم خونه خودم زدم

منم هنوز نزدم مشکلی نداره

من امروز تازه زدم بعد دوماه هیچ مشکلی نداره بچه ها تکلیفی ندارن ک‌

اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان ماهد مامان ماهد ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی