دارم میرم سونو قلب دعا کنید تشکیل شده باشه

۱۲ پاسخ

الهی خوشحال برگردی خونت خوشگلم از ته قلبم میخام با عشق بارداریتو بگذرونی🫂❤️

انشالله تشکیل شده باشه با خبرهای خوب میای گلم

انشالا با خبرای خوب برگردی

انشاالله 😍

ایشالا عزیزممم
استرس نداشته باش امیدت ب خدا باشه 🐣💕

ان شاالله تشکیل شده عزیزم

ایشالا عزیرم👏🏻💋

ایشالا باخبر خوب برمیگردی عزیزم اصلا استرس نداشته باش

انشالله

انشالله ک بری صداشو بشنوی 😍

انشالا عزیزم اصلا استرس نداشته باش😘❤️

ان شالله همه چیز عالیه عزیزم😍💗
قدای قلب کوچولوشو میشنوی عشق میکنی

سوال های مرتبط

مامان برکه🍓🥹 مامان برکه🍓🥹 هفته چهاردهم بارداری