برا سرماخوردگی بچه هاتون چی بهش میدین؟؟

۳ پاسخ

لعنت به سرماخوردگی من بیچاره شدم بچم لاغر شد هنوز ادامه داره رسیده به اسهال تازه😓

پلارژین آزیترومایسین ۱۰۰ قطره رینوسالتین و یه ساشه پودر که همراه شیرش میدادم اسمشو یادم نیس

قطره پلارژین دکتر فقط داد
کلا دکتری که میبرم بچه هارو پیشش مخالف داروغه میگه نباید این مواد شیمیایی و وارد بدن بچه کنید با کمترین دارو بجه هامو خوب میکنه

سوال های مرتبط