منم بعدازکلی تحقیق بلاخره تصمیم گرفتم کاپ قاعدگی بگیرم میخوام اینجا بنویسم برای کسانی که دودل هستن تصمیم گیری واسشون راحت بشه:

اول اینکه من آیودی دارم از دکترم سوال کردم مشکلی بوجود نمیاد میتونم ازکاپ استفاده کنم (طبق نظراتی هم که خوندم موثع در آوردن کاپ بهتره اول دیواره واپ رو یکم فشار بدیم که از حالت مکش خارج بشه که مشکلی برای آیودی بوجود نیاره)

دوم توی انتخاب سایز دو دل بودم چون همه ی شرایط سایز یک رو دارم( اندازم متوسط و ظریف، خونریزی سبک و متوسط ، سن زیر۳۰ سال برای سایز یک بود که فقط تنها شرطشو نداشتم اینکه اونایی که زایمان طبیعی دارن باید سایز ۲ رو بگیرند بخاطر عضلات کف لگن و... من توی این مورد دو دل بودم چون ظاهرا سایز یک و دو خیلی تفاوت داشتن سایز دو دهانه و قیافه بزرگتری داره نسبت به یک که بعد از کلی تحقیق دیدم خانمایی هستن با وجود زایمان طبیعی سایز یک استفاده میکنن و مورد دیگه خانمی به صراحت توضیح داده بود اگه موقع رابطه درد دارید سایز یک رو انتخاب کنید که کارمنو راحت کرد منم سایز یک رو گرفتم❤️

ادامه پایین مینویسم لایک کنید بالا بمونه

فرزند پروری شیرخشک پوشک بارداری ویتامین فرنی غذای کمکی

تصویر
۱۲ پاسخ

از کجا بفهمیم پر شدع ؟ وووی من ی حس بدی دارم اینگار یچیز داخل واژن گیر کرده حسم اینو میگ 😂

ممنون بخاطر توضیحات کامل و دقیق تون👌🏻
اگه مقدور بود بعد از اولین دوره استفاده هم لطفا تجربه تو بگو♥️🌿
خیلی به خریدنش فکر میکنم فعلا نتونستم تصمیم قطعی بگیرم.

برای عفونت هم خیلیا گفتن عفونت میاره و.... اونم بستگی به استفاده داره باید قبل استفاده بجوشونیم موقع جایگذاری و خارج کردن دستهارو با آب صابون بشورید بعد اتمام دوره هم باز بجوشونیم کسانی که کاشت دارن هم سخته براشون که من ندارم
و از۱۰۰ درصد ۹۹ درصد همه رضایت داشتن و نوشته بودن خیلی راحت شدن بهترین کاری که درحق خودشون کردن خرید کاپ قاعدگی بوده

امیدارم بدردتون بخوره منم تازه سفارش دادم ان شاالله منم جز اون دسته باشم بگم بهترین کاردر حق خودم کردم

مارک حورا کاپ خریدم که کلی رضایت داشت برای جوشوندنش هم یک ظرف استیل یا پیرکس جدا بذارید برای کاپ بهتراز ظرف روحی و لیوان استریلیزه هست اینوهم مشاور کاپ گفت بهم

موفق باشید❤️

من مارک لونت دارم البته الان که استفاده ام نمیشه ولی چند ماه اول سخت بود نشتی میداد ولی بعد یاد گرفتم چطور استفاده کنم تنها بدیش اینه گاهی اصن یادت میره که پریودی و ممکنه فراموش کنی زود درش بیاری بیشتر از ۸ ساعت هم نباید تو بدن بمونه

خوب چه کاریه اینکه خیلی کثبف کاریه همون پد و استفاده کنی به نظرم بهتره کجا بجوشونی 🤮🤮🤮

احساس میکنم جازدنش در آوردنش سخته .بعد از استفاده از تجربت بگو عزیزم.
ببخشید اون قسمت بالای کاپ باید بره داخل و قسمت درازش بمونه بیرون ؟بعد اگه آره یه وقت نره زیاد بالا گیر کنه .

از توی این خون برنمیگرده داخل؟ نوار خب جذب خودش میکنه خون برنمیگرده داخل یا وقتی میخوای دراز بکشی چیکار میکنی 😐😐😶😶

من ۴ ساله لونت دارم واقعا عالیه کوچولوی جذاب از اولم باهاش راحت بودم نه نشتی ن هیچ مشکلی 🤌

بزرگه واقعا بزرگه 😂😂😂

چنده؟

چند گرفتی عزیزم؟

من خیلی میترسم استفاده کنم
بزنه ایودی جا به جا بشه
اصلا ریسکش بالاس

سوال های مرتبط