از کجا بفهمیم پر شدع ؟ وووی من ی حس بدی دارم اینگار یچیز داخل واژن گیر کرده حسم اینو میگ 😂
ممنون بخاطر توضیحات کامل و دقیق تون👌🏻
اگه مقدور بود بعد از اولین دوره استفاده هم لطفا تجربه تو بگو♥️🌿
خیلی به خریدنش فکر میکنم فعلا نتونستم تصمیم قطعی بگیرم.
برای عفونت هم خیلیا گفتن عفونت میاره و.... اونم بستگی به استفاده داره باید قبل استفاده بجوشونیم موقع جایگذاری و خارج کردن دستهارو با آب صابون بشورید بعد اتمام دوره هم باز بجوشونیم کسانی که کاشت دارن هم سخته براشون که من ندارم
و از۱۰۰ درصد ۹۹ درصد همه رضایت داشتن و نوشته بودن خیلی راحت شدن بهترین کاری که درحق خودشون کردن خرید کاپ قاعدگی بوده
امیدارم بدردتون بخوره منم تازه سفارش دادم ان شاالله منم جز اون دسته باشم بگم بهترین کاردر حق خودم کردم
مارک حورا کاپ خریدم که کلی رضایت داشت برای جوشوندنش هم یک ظرف استیل یا پیرکس جدا بذارید برای کاپ بهتراز ظرف روحی و لیوان استریلیزه هست اینوهم مشاور کاپ گفت بهم
موفق باشید❤️
من مارک لونت دارم البته الان که استفاده ام نمیشه ولی چند ماه اول سخت بود نشتی میداد ولی بعد یاد گرفتم چطور استفاده کنم تنها بدیش اینه گاهی اصن یادت میره که پریودی و ممکنه فراموش کنی زود درش بیاری بیشتر از ۸ ساعت هم نباید تو بدن بمونه
خوب چه کاریه اینکه خیلی کثبف کاریه همون پد و استفاده کنی به نظرم بهتره کجا بجوشونی 🤮🤮🤮
احساس میکنم جازدنش در آوردنش سخته .بعد از استفاده از تجربت بگو عزیزم.
ببخشید اون قسمت بالای کاپ باید بره داخل و قسمت درازش بمونه بیرون ؟بعد اگه آره یه وقت نره زیاد بالا گیر کنه .
از توی این خون برنمیگرده داخل؟ نوار خب جذب خودش میکنه خون برنمیگرده داخل یا وقتی میخوای دراز بکشی چیکار میکنی 😐😐😶😶
من ۴ ساله لونت دارم واقعا عالیه کوچولوی جذاب از اولم باهاش راحت بودم نه نشتی ن هیچ مشکلی 🤌
بزرگه واقعا بزرگه 😂😂😂
چنده؟
چند گرفتی عزیزم؟
من خیلی میترسم استفاده کنم
بزنه ایودی جا به جا بشه
اصلا ریسکش بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.