۶ پاسخ

منم دارم میخرم ولی مامانم میگه اصلا زیر دکمه وسرهمی نخر کلا چسبیده به بلوز شلوار فعلا دودست سایز صفر از همه چی خریدم مثلا کلاه وپیش بند ورکابی ودستکش وبلوز شلوار .یه دست هم سایز یک خریدم فقط یدونه سرهمی بیرونی سایز خریدم اونم مامانم هی نچ نچ می‌کرد دیگه گفتم یدونه طوری نیس میگه اوایل بچه اذیت میشه بند ناف رو هی باید چرب کنی یا پوشک عوض کنی شلوار باشه خیلی راحت تره

مبارک باشه عزیزم به سلامتی تنش کنی
من هنوز خرید نکردم
باید برنامه ریزی کنم کم کم برم برای خرید

خوبه عزیزم کارخوبی کردی ازهرکدوم دودست گرفتی چون ممکنه یکیش کثیف شه جایگزین داری که بچه بدون لباس نباشه

زیادم ھست سعی کن ازھردس یکی بخری چون زودبزرگ میشہ بچہ

این کلاش هست یا فقط ساک بیمارستان ؟؟که منم عکس بگیرم داشته باشم بارداری اولم هست نمی‌دونم چیا بگیرم

الاهییی که مبارکش باشههه عزیزم به سلامتی بغلش کنی

سوال های مرتبط