۳ پاسخ

عزیزم بدن با بدن فرق میکنه،من برا پسر اولم رفتم بیمارستان یک سانت بودم با معاینه تحریکی تا شبش زایمان کردم

به نظر منم سر هر بچه بدن آدم فرق میکنه من بچه اولم پسر هم بود رفتم معاینه ولی انگار نه انگار یک هفته بعدش زاییدم این روز دیگه اش کمر درد داشتم ولی خوب شد سریع ولی سر این بچه ام نرفتم هنوز نمدونم بدنم چه عکس العملی نشون میده امیدوارم زود باز بشم که دیگه طاقتم طاق شده

سوال منم هس🤔

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد