عزیزم بدن با بدن فرق میکنه،من برا پسر اولم رفتم بیمارستان یک سانت بودم با معاینه تحریکی تا شبش زایمان کردم
به نظر منم سر هر بچه بدن آدم فرق میکنه من بچه اولم پسر هم بود رفتم معاینه ولی انگار نه انگار یک هفته بعدش زاییدم این روز دیگه اش کمر درد داشتم ولی خوب شد سریع ولی سر این بچه ام نرفتم هنوز نمدونم بدنم چه عکس العملی نشون میده امیدوارم زود باز بشم که دیگه طاقتم طاق شده
سوال منم هس🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.