واسه من تا 4 سانت قابل تحمل بود
ولی خب بدن با بدن فرق داره
دردپریودی خفیف همراه با انقباض
بدنا باهم فرق داره ی خانم دیدم با دهانه رحم سه سانت از درد جیغ میزد
من دوسانت بودم دردم مثل پریودی خفیف بود حالیم نبودرفتم بیمارستان ان اس تی دادم بردنم سزارین😂
من بارداری قبلی درد میگرفتم و ول میکرد قابل تحمل بود شدید نبود دردش و از روز قبل هم درد داشتم موقع که بیمارستان رفتم دکتر گفت دهانه رحمت ۷سانت بازه وگفت تا یک ساعته دیگه زایمان میکنی و همینطور شد از قبل پیاده روی میکردم وبه کوه میرفتم بالا نه
عین پریود
حس درد توی باسن و پایین کمر و حس دستشویی
برا من تا ۴ سانت دردش قایل تحمل بود
مال من الان سه سانته، انقباض و درد نامنظم دارم مداوم نیست
هرکسی بدنش یجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.