خانوما دهانه رحم سه سانت بازبشه دردش تا چ حدیه؟؟؟

۹ پاسخ

واسه من تا 4 سانت قابل تحمل بود
ولی خب بدن با بدن فرق داره

درد‌پریودی خفیف همراه با انقباض

بدنا باهم فرق داره ی خانم دیدم با دهانه رحم سه سانت از درد جیغ میزد

من دوسانت بودم دردم مثل پریودی خفیف بود حالیم نبودرفتم بیمارستان ان اس تی دادم بردنم سزارین😂

من بارداری قبلی درد میگرفتم و ول می‌کرد قابل تحمل بود شدید نبود دردش و از روز قبل هم درد داشتم موقع که بیمارستان رفتم دکتر گفت دهانه رحمت ۷سانت بازه وگفت تا یک ساعته دیگه زایمان میکنی و همینطور شد از قبل پیاده روی میکردم وبه کوه میرفتم بالا نه

عین پریود

حس درد توی باسن و پایین کمر و حس دستشویی

برا من تا ۴ سانت دردش قایل تحمل بود

مال من الان سه سانته، انقباض و درد نامنظم دارم مداوم نیست
هرکسی بدنش یجوریه

سوال های مرتبط

مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد