میگم پیاز داخلش هم میکس میکنید ؟؟
و چربی روی ژله رو جدا میکنید شما ؟؟
زود پزم سر میاد میریزه بیرون متاسفانه باید از روش قابلمه استفاده کنم
قلم ها رو تمیز میشورم میزارم داخل زودپز آب میریزم تا روی قلمارو بگیره چندتا پیاز و چندتا حبه سیر هم اضافه میکنم با ی کمی زردچوبه و فلفل سیاه میزارم مدت زمان4-5ساعت بپزه بعد قلما رو میتکونم هرچی داخلشون هست بریزه قلما رو برمیدارم بقیه موادو میریزم میکسر ی کم خنک شد میریزم داخل ظرف میزارم فریزر
داخل قابلمه هم میتونین بزارین مدت زمان بیشتری لازم داره بمونن تا خوب عصارشون دربیا
قلم گاو رو میندازم توی زود پز وقتی به صدا اومد زیرش رو کم میکنم ۸ یا ۹ ساعت بپزه بعد قلم رو در میارم مغزش میریزم توی زود پز میکس میکنم سرد ک شد میزارم یخچال حالت ژله میشه خرد میکنم برش میزنم میزارم فریزر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.