منم با فست ۲۰ساعته و باشگاه تو ی ماه ۸کیلو کم کردم
خیلی اندامت خوبه عاشق اندامتم دختر
دیوونه هیکلت قشنگه
خوبی که😄
باسنتم قشنگه😂
همینطوری ام خوش اندامی🌸
پز میدی عزیزم یا سبک زندگیته؟
دختر اندام به این خوبی داری کاش من بجات بودم
رون ک نباید آب بشه حیفهههههه
ولی شکم با ورزش میتونی
من صبر کردم بعد از شیر گرفتن امیرعلی رژیم بگیرم
خوبی که بیخیال بابا
مبینا جان خیلی خوش هیکلی عزیزم❤️
و البته زیبا هم هستی
منم فقط شکمم و در رژیم ب سر میبرم
ولش کن دختر باسنت مهمه ک قشنگه💦🫣
دلم میخاد با تابه بزنم تو سرت اخه هیکل به این خوبی میخای چوب بستنی بشی
اندامت خیلی خوبه که دختر
دلم میخواد بزنمت تا توبه کنی😕
اندام به این خوبی
منی که دارم تلاش میکنم رونام چاق شه😂
تو ک خوبی ولی میخوای تناسب اندام داشته باشی باید کم خوری کنی کالری شماری کنی /فست هم هفته ای دو روز خوبه ب نظرم ن هر روز
همه جام لاغرها ولی یه مشت شکم دارم رو عصابمه
واییی منم فقط شکم دارم خیلی ناراختم ابم نمیشه 😭😭
ول کن بابا خوبی
بنظرم رون و پهلو و باسنت مناسبه
فقط به فکر شکمت باش اونم کمه بنظرم زود میتونی بسوزونی
خوبی که دختر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.