۲۱ پاسخ

منم با فست ۲۰ساعته و باشگاه تو ی ماه ۸کیلو کم کردم

خیلی اندامت خوبه عاشق اندامتم دختر

دیوونه هیکلت قشنگه

خوبی که😄
باسنتم قشنگه😂

همینطوری ام خوش اندامی🌸

پز میدی عزیزم یا سبک زندگیته؟
دختر اندام به این خوبی داری کاش من بجات بودم

رون ک نباید آب بشه حیفهههههه
ولی شکم با ورزش میتونی

من صبر کردم بعد از شیر گرفتن امیرعلی رژیم بگیرم

خوبی که بیخیال بابا

مبینا جان خیلی خوش هیکلی عزیزم❤️
و البته زیبا هم هستی

منم فقط شکمم و در رژیم ب سر میبرم

ولش کن دختر باسنت مهمه ک قشنگه💦🫣

دلم میخاد با تابه بزنم تو سرت اخه هیکل به این خوبی میخای چوب بستنی بشی

اندامت خیلی خوبه که دختر

دلم میخواد بزنمت تا توبه کنی😕
اندام به این خوبی

منی که دارم تلاش میکنم رونام چاق شه😂

تو ک خوبی ولی میخوای تناسب اندام داشته باشی باید کم خوری کنی کالری شماری کنی /فست هم هفته ای دو روز خوبه ب نظرم ن هر روز

همه جام لاغرها ولی یه مشت شکم دارم رو عصابمه

واییی منم فقط شکم دارم خیلی ناراختم ابم نمیشه 😭😭

ول کن بابا خوبی

بنظرم رون و پهلو و باسنت مناسبه
فقط به فکر شکمت باش اونم کمه بنظرم زود میتونی بسوزونی

خوبی که دختر

سوال های مرتبط