مامانا چرا میگن که چربی آب قلم رو باید بگیریم ؟

۲ پاسخ

برااینکه زیاد سنگین وچرب نشه غذاش من میگیرم به عنوان روغن برا کته هاش استفاده میکنم

من جدا میکنم تیکه تیکه میکنم میزارم فریزر میریزم تو خورشتام وااای محشر میشه

سوال های مرتبط

مامان اِلین موفرفری😍 مامان اِلین موفرفری😍 ۱۶ ماهگی