۶ پاسخ

خیلی زود گذاشتن برای من دقیقا قبل اتاق عمل گذاشتن

وااا
برامن همون موقع که بردنم اتاق عمل رو‌تخت دراز کشیدم اول سوند گذاشت بعد دکتر بی حسی اومد بی حس کرد

به سلامتی گلم عیب نداره..سخت نگیر.

عزیزم ایشالا ب سلامتی زایمان کنی🥰❤️
سوند درد داره؟
چند هفته هستی؟

درد داره؟

درد نداره؟؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو🩷 مامان دلوین کوچولو🩷 ۶ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان ۱۲ ماهگی
مامان 🌸یکتا  🎀🦋 مامان 🌸یکتا 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی